onsdag 16. januar 2008

There’s no one in this world anything like you

Vi har allmennfag. Idag har jeg med meg en aktivitetsbok på skolen, så jeg tegner fra tall-til-tall og fargelegger ballonger:) Kjekt!
Igår hadde vi stort sett ptf. Offic var på bokbutikk og kjøpte oppbevaringsmateriale til alt papirarbeidet sitt. Så spiste vi gulrøtter med holdiday-dip, og etterpå saltchips også, mens vi spilte ludo i kantina. Mandag kjøpte jeg frokostblanding og melk, så jeg kunne få meg litt lunsj, det var mettende, og en kjempegod idè om jeg spør meg selv. Magnar likte ikke at jeg spiste frokostblanding i klasserommet, men jeg klarte å sno meg ut av den situasjonen også:)

Haha, plassen vår er KUUL! Offic + Åkra rules <3

I'm better off everyday
When I'm standing in the pouring rain
I don't mind
I think of you and everything's alright
I used to think I had it good
But now I know that I misunderstood
With you I'd say
I'm better off in every way

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, awh, koseskole. :P

Kristin sa...

jaaa! Koseskole <3

Cathrine Olsen sa...

eg o fekk utdelt plass der fust, men neida:(
hahaha neida eg bryr meg kje, har det så fint rondt om eg