fredag 6. juli 2007

Maybe when we least expect it, it happens

Idag skulle jeg sette knappenåler på et kart inne i datamaskinen på de byene jeg har vært.. Tenkte det kunne være litt morsomt, men det var egentlig ikke så utrolig gøy. Dessuten gikk det ikke an å trykke på de kuleste stedene jeg har vært.. Slik som Nordkapp, Lindesnes, Kautokeino, Sørøya, Jokkmokk og Hardangervidda. Så da får det heller være.

Siden det har regnet har jeg grodd Adobe Illustrator <3 style="font-style: italic;">Dum,dumdum, dum Dum" , MEN det blir litt mer: "DumDrrrr,drrumdrrumrrr,drrrrrumr Drummmrrrr" Høres jo helt mongo ut. Den dataen jeg er på nå lager ikke rare lyder, men klarer ikke kjøre to programmer samtidig, så det var litt teit.

I går var jeg på kino med Cathrine<3 Jeg er kommet inn på Åkrehamn vgs. Jeg ønsker meg litt sol. Jeg skal på jobb imorgen:blæ. Men først må jeg ned for å hjelpe lillebror med å lage nachos. Som om jeg kan det liZm.

The problem with real life is the lack of background music


1 kommentar:

Angela sa...

Nei nei.. D greiene du hadde lagt der saug jaffal!!.. :P Eller ikkje..:D Men men.. :P....:P....:P.....:P xD