lørdag 14. juli 2007

Take me away

Jeg synes sommerferien min fortjener litt sol nå. Var ganske digg vær igår da, men kunne vart lengre. Da jeg sto på Avaldsnes og så inn mot Haugesund lå det skyer over alt, utenom Bleikemyr: Det var det jeg sa, alltid fint vær på bleikemyr(: Jeg skal legge ut et bevis, snart.. Bare den stasjonære dataen vil fungere igjen. Tviler sterkt på at det skjer-jeg som akkurat hadde skaffet illustrator og photoshop :/

Idag på jobb kom en østlending som sa han holdt på å spille inn film. Han lurte på om det alltid regnet her, jeg sa nei, men han sa han ikke trodde meg.

Skjer mye; Historiesenter, grillings, kino, besøk, turistinformasjon og jobb, og jeg og Charlotte var hos Marianne igårkveld Ü

Jeg har lyst til å reise bort. Ta meg med?
Jeg er litt sliten, og litt kvalm Ö

Take me away, take me far away from here, I will run with you.

1 kommentar:

Angela sa...

Virke som om d e nok folk så tar deg med på tur nå jaffal..;)