onsdag 4. juli 2007

Hearts of space

Etter at jeg kom hjem fra action har jeg ikke gjort så mye.. Kjetil og Mathias var her hele lørdag, for å redigere film. Ble ikke ferdige en gang, for vi bare fjolla.. Men ja ja. Søndag, mandag og tirsdag har jeg redigert min egen film fra action, og en annen. Litt turer innom Benedicte når hun ikke jobber.. Kjetil har vært innom en tur, og Charlotte også. Jeg og Charlotte var på kino på tirsdag: Pirates 3 liSm. Den var litt skuff, men ja ja..

The space between our hands is just getting bigger

4 kommentarer:

Angela sa...

Oja.. Du blei skuffa ja? :P Ann tar jo av..! xD

Kristin sa...

Slutten va jo sad :|

trude sa...

Gratulera me å komma inn på åkra, kristin :D:D Håpe du får det lika kjekt som me har :D Sjøl om lerarene suge :)

Kristin sa...

Thanks (: Kom du inn du oo ?