fredag 29. juni 2007

Full pakke

Vil du ha ferie? Vil du ha varme? Vil du ha fri fra alt stress? Vil du ha grillmat, kaste frisbee og ligge på gress? Vil du ha teltliv? Vil du ha ballspill? Vil du ha store myggstikk? Vil du ha trening? Vil du ha mening? Det får du i krik.. Nå er det endelig sommer - Da er livet klart best. For når sommeren kommer - Da er action vår fest!

Action er digg , ikke mer å si om den saken.

5dager med alle de jeg er så glad i. Sol og sommer, badeland, is og cola, telt, krik, møter, lovsang. Seriøst, det er så diggbart.

På vei bort på mandag la Benedicte ut om meg til bussjåføren, og han formidlet ting videre til hele bussen via mikrofonen, haha - flaut. Jeg, Benedicte, Marianne, Charlotte, Kjetil og Mathias lå knødd i baksetet.
Tirsdag-Torsdag var det aktiviteter, badeland og møter. Jeg, Erling, Benedicte, Ac og Håkon dro til sentrum ene dagen, morsomt ;p
Torsdag røyk nesten stemmen min av all syngingen, og ikke minst gaulingen på fylkeskampen: Kamp mellom alle fylkene på leiren , Haugesund er eget fylke. Jeg, Marianne og Mathias tok litt av, og hadde med oss en liten heiagjeng som heiet på laget vårt. Vi laget sang også, og jeg fikk rope i megafonen til en fyr.
Idag dro vi hjem igjen, jeg syntes leiren gikk utrooolig fort Ö Bussjåføren drev også idag sladder med meg, Benedicte og Birger. Jeg og Mathias var oppslukt av jentefilmen, og vi fikk ikke sitte i baksetet med de andre. Så spylte vi kjølebager da vi kom til udland , woohoo :)

ACTION2007 : Full pakke! Alt du vil ha, alt du trenger, på ett sted :D



Kjærlighet fullkommen, setter ødelagte liv i stand. Sannheten om livet, døden har møtt sin overmann. Høyhet og kraft. Uovervinnelig makt. Alt er i deg. Seierherre, du regjerer over alt. Du har vunnet over alt i verden. Seierherre, jeg elsker alt du er. Du har vunnet mitt hjerte.

Du er den eneste, helligste, reneste. Gi meg ditt rene og hellige sinn! Frels meg av snarene, fri meg fra farene. Ta meg til sist i din herlighet inn!

Bare du kan møte all min lengsel. Bare du kan gi meg evig liv. Bare du gir glede som er varig. Bare du hører når jeg ber.

7 kommentarer:

Angela sa...

YEEEAH! .. Med ein gong eg såg du hadde logga inn på facebook sjekka eg bloggen din for å sjekka om du hadde skreve.. Antok egenlig at du kje hadde jort d, men JODA! :D Positiv overraskelse her ja..:D Kjekt at du koste deg altså! :D neste år e d You and me (+ ALLE ANDRE O DA) @ Arena..;D JuuHUU!.. E fresten 9 døgn t me får veta om me kjeme inn på Åkra.. ;/ Whææ!:S Trur eg må skriva blogginnlegg nå..:P <3

Mikal sa...

Haha... han bussjåføren e rå da!
I dag sa han te oss at vist me blei kvalmne så måtte me gi beskjed så sko di hiva oss av i grøftå :p

Kristin sa...

Joda, konge han ;p
Han spiste opp muffinsen min, bretta ut live mitt på høytalaranlegge, ga meg opplæring i alle knappane på dashbordet, ringte te di andre bussane og fortalte om di to desperate jentene som satt i midtgangen, og dreiv reklame for oss i bussen. Yea.

Mikal sa...

Haha, hørtes ut så han ja :p
Eg sang, sang på høytalaranlegge i dag så :p (bæ, bæ lille lam) Det va nydelig for eg hadde så fin hås stemme :p

Kristin sa...

wow, kreative guten (Bæ, bæ lille lam)

Eg fekk ikkje lov te å synga eg Ö Bare snakka (:

Marianne sa...

Hai;D.. åh, ACTION va så digg:D.. masse digg fålk! digg liv! digg ver? Nah, d konne vart bere! men asså, den vekå tok kakå i ferien asså:D.. Glede mg t neste år, jaa;D haha, sett filmane å bilde på krik.no btw;P?? Erlend fekk kje lakt ut sine bilder;O.. Tristaste..
men men, me får vel bare leva me d:/.. men asså me sko jo fått di t sendt:P haha;D.. di va hygligge:D! Erlend og Elisabeth;D.. dei må me hilsa på nestegang:D! <3

Kristin sa...

alle bildene e kje lagt ut enda da tror eg, så kan jo henda.. (: Men tror kje det da, for an va jo ikkje krik-fotograf liksom. Men an tok jo masse digg bilder av oss xD
Seff hilse me på di neste gang;D Hørre me på krik-leir d! Eller, kanskje me finne di på explore ? :D