torsdag 7. juni 2007

I lay it all down , again

It really sucks when you realize that everything you’ve ever wanted is standing right in front of you, but you know that you can’t have it.

Yep.
I dag hadde vi vår siste mattetime, I think. Vi hadde hangman, og "øvde" til muntlig eksamen. Læreren takket meg og Angela for vår flotte innsats i timene dette året, med å skrive fraværet.

I gymmen hadde vi softball, helt ok liksom. Etter det gikk vi til Karmsund. Vel vitende om at vi ikke kom til å rekke våre venner før friminuttet var over. Da vi var på vei inn døren var det noen som ropte på oss. Og så hadde vi visst klart å gå rett forbi Håvard, Marianne, Mikal og Erling. Jaja. Så fant vi dem allikevel, men de måtte ha time ganske fort. Etterpå fulgte vi Mikal til stadion, med våre kjempe snarveier. Ye. Så kjøpte vi oss mat, og lekte high school på plenen.

Medietimene forberedte vi presentasjon, og Angela printet ut bilde av klassen sin og fikk autografer på. Jeg ble limt på bildet etterpå, hurra :)

Kvelden har gått med på øving til lørdag med koret. Begynner å bli bra nå. Bandet funker fett liksom. Digg :D
Etter koret var det avslutning med klubben, grillings og sånn.
Lydnivå:Loud.
Jeg og Mathias var fete folk med cash i lomma, og nais dialekt. Jostein og Oskar mener jeg har blitt mindre.
Etter klubben satt jeg, Margot, Benedicte og Ørjan utenfor og snakket en stund.. Kos. Skumparty imorgen / Konfirmantweekend Lørdag - Søndag / Fri Mandag - Torsdag / Varsel om muntlig på Fredag.
Ikke så mye som skjer for tiden, for å si det sånn. Men det gjør ikke noe. Bra med litt chill.

Jeg gir meg helt til deg , igjen

3 kommentarer:

Mikal sa...

Den snarveien va faktisk litt nice da, fordi det va billig cola der :D selv om eg kom litt for seint te gymen :p

Angela sa...

Jaja.. Kan tenka meg at du deltok svørt mye i den gymtimen O for å sei d sånn?.. :P
Men d va kos den dagen ja, sjøl om litt stress <3 .. Jaja.. Snart sommarferie.. :/

Kristin sa...

meg å Angela kan det me snarveiar xD Bare te å sei fra hvis du trenge litt guiding igjen!

Digg dag det ja:) Grillings og premierefest på onsdag! <3