søndag 24. juni 2007

Sommer <3

Nå er det skikkelig sommer, digg that!
På fredag møtte jeg Charlotte i byn, og did some shopping. Vi var en tur opp på amanda også, fordi jeg måtte ha bikini. Vi kjøpte mat på McDonalds, og fikk en pommes frites vi ikke hadde bedt om eller betalt for. But we didn't mind, men den var litt kald.. Så vi lurte på om vi skulle klage..
I sjutiden dro vil til Åkra for sommertreff. Charlotte, Jeg, Marianne og Ørjan. Jeg og Ørjan snakket litt mye, så vi fikk kjeft av en dame. Etterpå lekte vi på lekeplassen.

I går var det st.hans. St.Hans feirer vi til minne om Hans som ble brent på bålet fordi kompisene hans trodde han var en heks - Så vet vi det x) Jeg jobbet til tre, og etter det var det feiring, pakking og handling. På kvelden gikk jeg, Charlotte og Linni bort på bydelshuset, siden det var gratiskonsert liksom. Var ikke så mye folk, men gikk fint. Traff Angela og Inger Helene og.
Satt hos Charlotte til tretiden på natta og så på tragisk søppel-tv og spiste søppeldynga - passet fint.

Idag driver jeg med siste pakking til action, drar i morgen tidlig. Superdiggbart<3 style="font-weight: bold; color: rgb(0, 153, 0);" size="2">Ska eg kjØøpa dèn ? xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

å?? Va d sånn d va?? Bård Egil trudde d va døyparen Johannes sin fødselsdag han. hihi. Koss konne an tru det da?? Møkje mær logisk atte d va an Hans ;-)

Kristin sa...

ja, ikkjesant ?! ;D