fredag 22. juni 2007

Last day at vardafjell

Tirsdag 19/6 var det premiærefest for ripple med Julie, Angela, meg, Lene, Marianne og Benedicte ;D
I går vi i vangen for å ha avslutning med klassen. Jeg og Angela kom altfor seint fordi hun klarte å forsove seg, men jaja. Vi spiste is og spilte fotball og volleyball. Kos da:)
I dag var det siste dag på vardafjell, sannsynligvis :/ Det var trist. Alle satt i gymsalen og hørte på masse blabla, og så sang vi sang , haha, kjempemorsomt, siden ingen kunne sangen.. Så gikk vi i klasserommet og fikk karakterer og klemmer. Jeg fikk til og med klem av Hilde :D
Jeg og Angela gikk litt vemodig fra vardafjell, og tenkte at nå skal vi aldri tilbake.. Så kom vi bort til kiwi, og jeg kom på at jeg hadde glemt sykkelen min.. Så vi måtte tilbake x) Så syklet jeg i buss-slusen, det var gøy.
Deretter gikk vi ned til karmsund for å finne våre venner. Så syklet jeg og Benedicte til byn, Angela og Håvard tok buss, og Marianne kjørte, wehu. Så sto vi rett opp og ned i en halvtime. Så grodde vi en benk i byn – wuhu, megakule! Benedicte og Angela gikk på do på viktoria-hjørna, og meg, Marianne og Håvard skulle lete etter dem, og vandret gjennom hele byn for å finne dem. Vi fikk hvertfall kjøpt mat og gått i snurredør, så det var kanskje verdt turen. Så var vi på prix, og jeg kjøpte cola fordi jeg skulle på møte på peppes, og der har de bare aspartam-pepsi. Så gikk jeg og Benedicte for å møte Charlotte og gikk på møte. Etterpå var vi litt i byn.
Så var jeg på avslutnings-øving med koret, digg det. Sang og kjøpte is, pratet og tullet. Digg gjeng da <3 style="color: rgb(0, 153, 0);" size="2">Hvor mange MK-elever må til for å skru inn en lyspære??

Svar: TRE! En til å skru i pæra og to til å planlegge hva de skal gjøre, hvordan de har tenkt å gjøre det, når de skal gjøre det og hva de trenger for å gjøre det, reflektere over samarbeid, arbeidsprosess, hva de gjorde, hvordan de gjorde det og hva de kan gjøre bedre neste gang. Og ikke minst lage storyboard, kjøreplan og den enkle kommunikasjonsmodellen.

3 kommentarer:

Angela sa...

HAHAHAH! Sjukt bra vits!! xD Kor fant du den?:P

Kristin sa...

litt facebook, litt meg sjøl :)

trude sa...

Haha. eg ler meg alltid ihjel av den vitsen, driit bra! :D