fredag 15. juni 2007

Så nær, så nær

Det var like før
Jeg holdt på å fortelle deg
Det var like før
Det var så nær, så nær

Jeg ville si deg alt
Men nølte i et langt sekund
Jeg tidde da det gjaldt
Valgte plutselig å holde munn
Uten grunn


Idag har jeg badet med Benedicte og Katrine, og vært på jobb : Bok og media liksom. Mens det var konsert ca ti meter bortenfor,digg hvertfall. Jeg og Andreas var alene : Guffet ungfila og impuls og danset rundt, spilte litt kort på disken og hadde besøk av alle våre venner som kom forbi. Charlotte og Linni gav oss masse ting vi kunne passe på. Angela lånte do, Julie hadde søppel vi måtte kaste. Ørjan fortalte om apoteket sitt, og Marianne lette etter kors. Sindre ignorerte oss , og det samme gjorde Cathrine Ö
Jaja. Akkurat da konserten var ferdig fant Andreas ut at vi skulle ta inn det som sto ute. Fullt med folk ute i gatene da.. Så jeg klarte selvfølgelig å velte digre stativet med bøker utover hele gågaten liksom. Andreas bare lo og stakk. Så sto jeg der da..

I know I can't keep something that I never had

8 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

eg ignorerte deg kje:O

men det har eg forklart på facebook så d e oppklart nu:)<3

Kristin sa...

Heh, ye;) Kidding with you <3

totliii sa...

steikje så du oppdatera da... kan jo vel kje ha ti t d i tillegg t alt d andra du jere på?!?

margot sin leilighet e plassen i sommar elle? tenkte eg sko bli kjente me deg.

Angela sa...

Jaja.. Takk for lånet av doen..:P D va perfekt der siden d va bilde av kongeparet på 80 tallet liksom! (Y)

Angela sa...

Jaja.. Takk for lånet av doen..:P D va perfekt der siden d va bilde av kongeparet på 80 tallet liksom! (Y)

Kristin sa...

ja. va på tide eg fekk veta om an og ;) Må nesten skaffa deg et bilde av kongeparet du og

Marthe sa...

Så nær, så nær <3

Kristin sa...

marthe <3