søndag 10. juni 2007

Skum og Synging

Åh, i helgen har det skjedd mye. Så dette blir langt.. Skal prøve å holde det kort.
Fredag var jeg på skumparty. Vi har planlagt det i over et halvt år, og plutselig var dagen der liksom. Vi fikk t-skjorter med logoen jeg har laget på, og bak sto det "crew" , de var nice:)
Kom 80-90 folk, og jeg og Charlotte tok det bare med ro, ganske digg. Sovnet i halv3 tiden. Da hadde jeg ryddet, vasket skum, dusjet, vasket sko og lagt smykke.

Lørdag var det opp i Skåredalen for å begynne å rigge til konfirmantweekend. Skumparty-plakaten min hang der, faktisk! Øvde store deler av dagen med koret og bandet. Jeg og Mathias lånte avisen til Knut, og så fant vi et hus vi ville kjøpe, hah. Linni lurte på hvorfor jeg alltid er så glad. Jostein lurte på hvorfor jeg alltid er så sur. Charlotte og Marianne tok teite bilder av meg og Mathias. Hjertnes teipet igjen munnen min fordi jeg sang. Jeg spilte basket med AC, og filmet volleyball fra Håkon's skuldre. Holdt min sosse-kompis, Sindre, med selskap mens han var leder. osv. Konfirmantleirer/weekends er alltid digg det , faktisk. Egentlig pga leder-gjengen vår <3

Søndag sang koret med band noen sanger på gudstjenesten. Jeg og Margot var forsangere på de vanlige gudstjeneste-sangene, og så sang bare amaSing en sang også. Stemmen min er helt mongo nå, har sunget litt mye denne helgen. Men bare kjekt det. Når jeg kom hjem satt jeg meg på balkongen. Har lest litt mediedesign og utrykkshistorie, bare for gøy og inspirasjon osv. Ja, det ble ikke såå langt, vel ?

Kristin og Charlotte på skumparty

Kristin og Mathias på lekeplass


I'M STANDING HERE UNTIL YOU MAKE ME MOVE
THOUGH EVERYBODY SAYS I SHOULD BE MOVING ON

1 kommentar:

Cathrine Olsen sa...

Eg har lest bloggen din nå å kommentaren din på min nye:D
vil du kjøpa gitar t meg då?:O
omg eg trenge jobb