tirsdag 19. juni 2007

Still falling

You said -
you would be standing there..
..until he made you move.
But he never did.
Were you stupid to think:
that something could happen?
Were you stupid to think:
that someone so perfect could be falling for you?

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke ligger i senga mi nå - klokken er ni minutter over tre, på natta, men jeg sitter her i sofaen min. Jeg passer på fiskene, jeg har fått meg fisker, inni dataen. Jeg må mate dem, ellers dør de. Stakkars fiskene.
Idag har jeg chillan. Og vært med Charlotte. Jeg tvang henne til å bli med meg å kjøpe snop.
Igår var jeg med Benedicte. Vi passet på fisker og så på bilder.
På lørdag var jeg på jobb, og så dro jeg og Charlotte inn på landstedet til Oskar i Skjold. Vi tok masse bilder, feiret bursdagen til Oskars pappa, hadde bål, spilte kort, badet og koste oss. Digg.
Jeg og Håkon sang barnetv-sanger, Jeg og Looney gikk på jakt, Jeg og Charlotte gikk oss vill i den store skogen på eiendommen deres, og da vi fant veien ut kom jeg på at jeg hadde glemt vesken min der inne.. Mamma kom for å hente oss i 24tiden, men hun fikk ikke lov til å kjøre før hun hadde fått et glass brus. Så jeg og Håkon var intellektuelle folk som leste illustrert vitenskap og diskuterte komplekser, illustrasjoner og teorier, mens Jos, Oskar og Charlotte sloss i andre delen av sofaen. I ett-tiden kjørte vi hjem, da var både jeg og Charlotte ganske kaputt.

< / 3

1 kommentar:

Cathrine Olsen sa...

You said -
you would be standing there..
..until he made you move.
But he never did.
Were you stupid to think:
that something could happen?
Were you stupid to think:
that someone so perfect could be falling for you?


eg e dum for eg tenke sånn