mandag 4. juni 2007

My life

Nå sitter jeg og Charlotte på taket. Det har vi gjort i hele dag. Vi er blitt solbrente. Hurra. Vi har brukt dagen på å diskutere hvordan livene våre kommer til å bli når vi blir voksne. Haha!

Jeg kommer til å være den som synger for maten før vi skal spise, mens Charlotte bare driter i det. Jeg kommer til å dra på ferier til Hardangervidda og sove i lavvo, og koke mat på stormkjøkken. Mens Charlotte drar til syden med sin tyske ektemann. Den tyske ektemannen har forresten ølmage og helsetrøye. Begge mennene våre skal ha dongeribukse, hvit bokser og åpen skjorte. Men min mann skal også ha et kors rundt halsen, ifølge Charlotte. Charlotte mener også at min familie vil si "Amen" omtrent hele tiden. Amen.
Min mann skal forresten ha bunad. Ikke Charlotte sin.
På søndagene, etter kirketid selvfølgelig, kommer jeg til å sitte med hele familien min ute i hagen og luke blomsterbed. Mens Charlotte er på kino med sin familie. Charlotte kommer til å ha bil uten tak, mens jeg har en sølvgrå Honda cr-v lignende bil med takboks med plass til ski og snowboard.
Jeg må forresten gifte meg med en kokk, eller en fyr som kan lage mat. For ellers blir det ikke mye mat i min familie. Charlotte bestiller hurtigmat, det spiller ikke mye rolle for henne så lenge det er mat.
Barna mine kommer ifølge Charlotte ikke til å få nye klær før de gamle er ødelagt. "Grønne bukser og stramme tightser" mener hun. Mens hennes egne barn kommer til å få nye klær hele tiden. Mine barn kommer til å ha badedrakt og badebukser, mens Charlottes har bikini og badeshorts. Haha x)
Jeg kommer ikke til å ha dyr, kanskje en liten fisk. Mens Charlotte kjøper seg dyr hele tiden, men går lei av dem etter en liten stund , eventuelt: De galne ungene hennes dreper dem.

Tragisk. Men vi skal være venner allikevel, fant vi ut. Lurer på hvordan det skal gå.
Nå stakk Charlotte forresten inn vinduet igjen. Så jeg bør kanskje krabbe etter.

5 kommentarer:

Mikal sa...

"sølvgrå Honda cr-v lignende bil med takboks"

FØLER MED DEG!!

Kristin sa...

Haha. Kadå da ?

Anonym sa...

Haha. Konge!!! :-) Ser d føre meg :-P

Mikal sa...

Honda CR-V er klodens nest styggeste bil (vertfall kjedligste) etter FR-V

Kristin sa...

Hah. Det kjørte ein forbi, og Charlotte seie: "Sånn bil komme du te å få".
Eg komme aldri hatt ein sånnein bil, an e for stor. Dessuten må man ha think-bil. Det forurense ikkje så møkje. Det meinte jaffal Professor Kaldheim.