torsdag 31. mai 2007

zirkaye - forkjemper ?

Jeg har funnet mange ting jeg skal kjempe for idag. For noen uker siden reagerte jeg på overdreven bruk av papir når folk har vasket hendene. Jeg har overbevist Angela om at hu bare trenger ett tørk, og nå gjør hun det av ren vane, mens mitt strenge blikk observerer henne. Yep.
Angela fortalte idag om de stakkars løvetennene som tror det er høst, og blir til sånne blåse-greier. Løvetann skal være gule om våren, og liksom grå på høsten, men de misforstår været helt stakkars. Jeg skal kjempe for at de finner tilbake på rett spor.

Når jeg, Angela, Oda, Siri og Christoffer satt i trappen utenfor skolen idag fant jeg masse glasskår rundt omkring. Tragisk! Man kan ikke bare kaste fra seg sånn, noen kunne skade seg Ö
Vi snakket litt om vegetarisme også. Men jeg tror ikke jeg satser på det.
Snart kommer jeg til å sitte på en gressplen med bånd rundt hodet og kjempe for at folk ikke skal hogge ned trærne. Oje. Så skal jeg få sånn langt hår.

Vi sprang cooper-testen idag, det var helt greit. Sigbjørn gikk forbi, så jeg fikk vinket til ham :D
Jeg kjøpte is på kiwi idag, siden det var så fint vær. Jeg har ikke spist is siden forgårs, da spiste jeg 8. Digg.

Var på møte om action igår. Nå gleder jeg meg sinnsykt ! aww <3

DON'T FOLLOW MY FOOTSTEPS - I WALK INTO WALLS

5 kommentarer:

Siri sa...

du må huska å snakka me vaskedamå xD

Kristin sa...

Åh, ja! D må eg huska! ;)
Eg glemte papireksempelet mitt i udland igår. Men eg kan ta meg ein prat me ein av di for det.

Angela sa...

Ja d kan du! :D

Valkyrje sa...

Du må verta vegetarianer, veit du. :P
Hehe, neidå, opp til deg. Såg deg i avisa i dag, forresten!

Kristin sa...

Haha. Nei, då kan eg ikkje eta McDonaldsmat Ö
"McDonalds er som cola. Burger King er som Pepsi."
Haha, yep. Nei , eg tør ikkje bli vegetarianer. Hadde kje klart å vita ka eg ikkje konne eta :p Men hadde vore kult å prøvd.
Yep , aviskjendis :)