søndag 6. mai 2007

Helgen

Etter en skoleuke som føltes som en helg, har det vært en helg som snart er slutt. På fredag gjorde jeg ikke så mye. Benedicte orket ikke gå på klubben, hun ville bare sove, hun sover ikke så mye for tiden på grunn av armen stakkars. Så da gadd ikke jeg heller gå, for en gangs skyld. Tenkte jeg kunne legge meg litt tidlig, siden jeg skulle på jobb. Men jeg la meg ikke før i totiden :/

Lørdag var det tidlig opp og på med kjole og hele pakken, ye. Nydelige været det var da, heldige konfirmantene. Marianne og Karoline konfirmerte seg, søte jentene :)<3 Da gudstjenestene var ferdige gikk jeg til Benedicte for å bade i massasjebadet deres, nice det:) Så gikk vi på kvalasenteret og kjøpte snop, og så sov Benedicte hos meg. Vi satt til klokken 3 med hver vår data på fanget og snakte med sigbjørn, stort sett. Jeg lagde en sang om ham, som jeg sang mens jeg danste rundt med et teppe på hodet. Benedicte ble sur når jeg sang. Dessuten tror jeg at hun har gjemt blokkfløyta mi ! Ö Jeg kunne ikke finne den noe sted. Men Benedicte var ikke lei seg for at den var borte. Jeg skal nok finne den , bare vent ! Søndag var det plutselig regn, haha, stakkars konfirmantene. Med kjole, store grønne norrønajakken til mamma, rød paraply og veske løp jeg bort til udland med Charlotte. Haha, jeg må ha sett så teit ut. Var bare en gudstjeneste idag, og amaSing, koret, sang :) Etterpå fikk jeg resten av rosene, og vi måtte hjelpe Margot å ta ned det klissvåte flagget. Jeg fikk litt lyst til å heise opp piratflagget mitt i flaggstangen utenfor Udland, hadde vært morsomt ! Jeg har vært hos Charlotte og sett Pirates of the caribbean - dead man's chest, alltid digg med pirates <3

I WILL BE STANDING STILL UNTIL YOU MAKE ME MOVE

Ingen kommentarer: