onsdag 2. mai 2007

Tralala

Engelsktentamen? Mjæ, gikk ikke så bra. Men jeg fikk hvertfall skrevet noe, var mer enn jeg hadde forventet. Har ikke gjort så mye idag. Har spist ganske masse mat, haha, matvrak. Og så har jeg snakket litt med Benedicte, og fulgte henne til butikken - hun skulle til gymnasbanene og trene laget sitt, jeg orket ikke bli med, haha. Så har jeg lekt meg litt med scanneren vår (sjå biletet), og ryddet litt rom. Jeg skal skrive litt regelbok til mattetentamen imorgen også.

Hm, lurer meg på om dagbladet.no har mistet stilarket sitt idag. Så litt sånn ut. Haha, stakkars dem da.

I'VE FALLED FOR YOU FOR A LONG TIME. IT'S SUCH A LONG WAY DOWN TO NOTHING AT ALL.

4 kommentarer:

Hilðe sa...

Haha, myssta stilarket ja. xD Lura på ka du hadde sagt viss du hadde gått in på Dagbladet før du gjekk på media eg, og du såg at det va sånn. Sikkert ikkje komt på å sei stilark:P det e litt løye koss alt sakte, men sikkert sige seg inn i hjernebarken, dess mediauttrykko og sånn:P tøft da :D

Kristin sa...

haha, ja :p
Va ettellerant løye som hadde skjedd her og visst, med det digre bildet :O

Valkyrje sa...

Tøff scan!

Kristin sa...

haha, kristin stappe snop inn i scannaren ? x]