lørdag 26. mai 2007

You got me baby..

..står det på skoene mine. But you do.
Kom ikke opp i skriftlig , bare de 6 første på klasselisten. Jeg er nummer 7, så det var jo digg.
Idag var det mk-festival med alle medie-elevene på Åkra, Vardafjell og Lundeneset. Det var gøy. Åkra pwne oss jaffal, blei meg å Cathrine enige om. Var egentlig ganske gøy ^^ Masse kreativ ungdom stappa inn på edda-kino, yep.
Jeg og Charlotte har filmet litt i byn - uinteressant.

I kveld har jeg vært på stemnestaden på avslutning med klubben i Rossabø. Ganske så veldig gøy det. Digg folkene, digg gjengen - best ! Grilling, sang rundt bålet, fotball, slåball, herjing og kos. Jeg og AC koret når vi sang, det var pent, vi gjorde opp bak Rossabø før vi dro også. Da vi skulle hjem ble det tutekor, jeg og Benedicte stilte oss foran alle bilene som prøvde å komme seg ut. Så alle guttene tutet på oss, fine koret. Aww. Blir triste fredagskvelder uten klubben. Hva skal jeg gjøre på fredagskveldene nå da ?

Jobb imorgen , og etterpå Kristiansand. Så jeg bør kanskje sove. Jeg lukter bål - bål lukter godt

LESS OF ME , MORE OF YOU

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yay for Kreativfestivalen! xp

Forresten; du og koret ditt kan stå og synge foran bilen min når som helst. :D

Kristin sa...

heia kreativfestivalen :)

takk, det ska eg huska