mandag 21. mai 2007

Fotodilla

Stund siden jeg har skrevet nå, hm. På fredag dro jeg på tur til hytta med Benedicte og Charlotte. Mamma var nokså usynlig.. Så usynlig som en i slekt med meg kan bli vil jeg tro. Vi spilte masse spill, var på tur. Jeg sølte sjokoladepulver på hele den våte regnbuksen. Jeg ble mobbet for min blå fjellanorakk. Jeg og Benedicte badet, vi er kule. Tok masse bilder og kledde oss ut.
DIGG
Idag er det mandag ja. Jeg og Angela tok litt bilder på skolen, i engelsktimen. Vi orket ikke sitte inne lizm. Etter skolen ble jeg med Charlotte til byn. Jeg har kjøpt altfor mye :/ Charlotte sin feil! Skylder på hu :)
Snart er det sommer , jehu !

I'M STANDING HERE, BUT ALL I WANT IS TO BE OVER THERE ;)



4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, koseleg. :)
Kva kjøpte du?

Kristin sa...

Eg kjøpte 3toppar, 2 par sko, ein shorts og et smykke og et tørkle :/

Angela sa...

Uuh!.. HoT HOT HOT! :D:D Men de jo allti kjekt m bilder da <3

Valkyrje sa...

Oi, whoa. Men så gøy òg då! :D