tirsdag 22. mai 2007

ForSommer

Fint vær e digg. Har litt penger igjen på konto, og det er jo gøy. Snart sommer og Action - jippi ! Gleder meg stort!
Idag punkterte jeg sykkelen på vei til skolen, og kom derfor for seint siden jeg ble nødt til å gå hele veien. Margot hentet meg etter skolen, og vi kjørte på møte. Etter det var det rett på neste møte. Jeg og Charlotte skal filme imorgen. Så kom Angela til meg, og vi gjorde norsk-fremføringen vår, den som vi skal ha imorgen. Yep.
Nå har jeg skrevet design analyse, og skal lese noen sider i lekse. Hurra. Lurer på når media fikk noe å gjøre.

HOW OBVIOUS HAVE A GIRL TO BE ?

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Korleis gjekk føredraget?

Kristin sa...

Gikk vel greit. Helt okei liksom ;p

Valkyrje sa...

Okay. Bra. :)

Angela sa...

Sjerp deg da !.. DRITBRA e ordet.. "" xD