mandag 7. mai 2007

Do you even know how I feel ?

Dagen startet med at jeg presterte å stå opp klokken halv seks fordi Charlotte hadde stilt klokken på mobilen min. Je. Skole og greier, jeg og Angela har begynt å redigere filmen, den blir nice :D
Møtet jeg skulle på ble avlyst. Så fulgte jeg lillesøster på korøving i Udland. Så kom Charlotte til meg og vi gikk på kvalasenteret og brukte opp de hundre kronene jeg fikk av henne. Da vi gikk hjemover var det en lyd, akkurat som om en diger bille listet seg etter meg. Skikkelig skummelt. Det viste seg at det bare var glidelåsen på jakka mi som lagte lyd.
Jeg har fremdeles lyst til å heise opp piratflagget mitt i flaggstangen utenfor udland kirke.

"Lek med dem, og du vil oppdage at de raskt blir stille. Ikke bare stille, men snille, sjarmerende, bedårende, deilige og eventyrlig gode" - Haha, ja. Vi snakker selvfølgelig om Laban sure skrikerunger. Endelig har seigemannen og seigedamen fått baby :)

I AM SPENDING ALL MY TIME WAITING, FOR THAT SECOND AND LAST CHANCE. FOR ALL I KNOW, MAYBE YOU HAVE FORGOTTEN ME ?

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Har dei laga det òg no? (Seigbabyar.) Minner meg om serien "24" som no har seks sesongar. (Var ikkje utgangspunktet at serien skulle vare i 24 timar?)

Synest du definitivt skal heise piratflagget ditt utanfor kyrkja!

Anonym sa...

Haha, definitivt beste teksten eg har lest på lenge :P haha :D
-Låtte

Anonym sa...

Søren og. An Tom har tatt ne flagstångå. Eg så hadde håpt du sko heisa flaget :-P