fredag 11. mai 2007

All good things come to an end

Helt sant. Nå e f.eks. LiV slutt Ö Tristeste ever. Kommer til å savne alle digg folkene :
Var på avslutning idag. Jeg, Synnøve, Sindre, Andreas, Mikal og ene bømlo-jenta skulle skrive tale til liv-lederne. Den ble maks elendig. Fordi istedetfor å skrive tale ødela jeg kulepennen mens de andre diskuterte om det var mest nedverdigende å gå med slør eller miniskjørt. Mikal fikset kulepennen, og Gunvor hjalp meg med å bli ferdig med talen, så det gikk vel fint.
Så hadde vi tallerker på ryggen og skrev ting om hverandre. Men jeg fikk nesten ikke skrevet på noen, fordi jeg bare fikk en teit blyant som ikke funket.
Når meg og Benedicte skulle ta bussen hjem spurte buss-sjåføren om vi hadde øvd oss til 17 mai. Han syntes vi lignet på drilljenter. oje.

Andre ting som er slutt er lipsylen min, snart skoleåret, håpet på deg, pengene mine, krik, tålmodigheten min, uken...

I AM LOST IN THE FEELING OF STANDING HERE AND WATCH YOU LEAVE.
BUT I SAID I WOULD STAND HERE UNTIL YOU MAKE ME MOVE. AM I STUPID TO HOPE THAT SOMETHING COULD HAPPEN?

2 kommentarer:

Angela sa...

Men tenk at når ein ting slutte så bjunne ein aen.. F.eks når skoleåret e slutt så bjunne sommarferien!.. Å itte den så e d deg og meg++ t Åkra.. <3 Å då håpe eg ikkje at våras vennskap e slutt jaffal.. xD

Kristin sa...

"Men tenk at når ein ting slutte så bjunne ein aen.. "
Den va oppmuntranes:) I nåken av tilfellene mine hverfall
;)