torsdag 3. mai 2007

Everyday, it's you i live for

Endelig ferdig med tentamenene for nå:) je! Æhm, matten gikk ikke så bra , men sånn passe bra , slik som det pleier å være med meg.
Var tidligere på koret idag enn vi pleier. Konfirmantene vi har med skulle ta bilder, så tok vi likegreit øvelsen med en gang de var ferdige, så slapp de å vente, eller no sånn. Dessuten skal vi synge på søndag, så trengte litt ekstra øving da.

Etterpå var det klubb , der var det liv idag. Oje ! Eller ikke. Jeg og Erling løp på kvalasenteret for å ta ut noe penger jeg skyldte ham. Så hopte jeg, Erling og Jostein litt rundt og jeg sang. Yep. Det var dagen idag.
I ADORE YOU , I JUST CAN'T IGNORE YOU
ALL I SUFFER FROM IS SYMPTOMS OF YOU


Bilder: Meg on the piano & Erling and Jos som sloss



2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Og snart helg!

MARGOT TANGEN sa...

hmm. Eg syns du e kule ;-)