onsdag 11. juli 2007

None that compares to you

Det finnes masse rare ting man kommer på og tenker over når man har god tid. Jeg kom foreksempel på at første dagen på Vardafjell ble jeg ropt opp som Kristian Hagen, jeg antok at det måtte være meg, for det fantes ingen Kristin noe sted. Tok en tid før de fikk ordnet opp i det, men det var litt morsomt..

På mandag var jeg på kino med Marianne, Charlotte og Mariannes kusine. Etterpå var Marianne og Charlotte og jeg i byn, men jeg kunne ikke kjøpe så mye, må jo spare penger til London (:

Imorgen får vi besøk, på fredag skal jeg på Harry Potter premiære. Noen menn prøver å få dataen min til å kommunisere med videokameraet. Jeg er dødslei av internet explorer. Jeg har godkjent skoleplass på vigo for Oskar.
Dagene går i Hillsong United, Gilmore girls, facebook, illustrator, ryddings, chill og venting.

All my eyes wants to see is a glimpse of you

3 kommentarer:

Marthe sa...

eg og espen ska på harry potter i mårå og :)

Angela sa...

Eg O ska på Harry Potter! :D Kl 11..:P Ingen så hadde ti før siden alle ska jobba..:P

Hilðe sa...

Haha, blei du ropt opp som Kristian Hagen? xD HAHA! :D Løye :P

Eg ska ikkje på HP-premiere, for sist gong eg sko det, så glømte eg det ut og kom ein dag for seint ^^