lørdag 28. juli 2007

Spiderpig : Cola-matata

Hytten gikk i blåbær, tur og onkels samlede donaldbøker. Når jeg hadde lest alle, gikk jeg over til clas ohlson-katalogen. Der fant jeg masse fint; padde, megafon, piratflagg og skipsklokke.
Vi så en elg da vi kom, og vi traff en elg på tur, med digre horn. Jeg liker ikke elg:
-"Uææ, mamma og pappa, gå først"
-"An går jo sin vei"
-"Nei, an komme ned igjen for å spise meg!!"
-"Ja, det hadde vore ein sensasjon. Den første elgen som ikke e vegetarianer"
-".. Hadde eg komt i dagbladet då?"
-"Ja, det vil eg tro"
-"Da må dåkke setta inn et fint bilde av meg! Når eg først komme i aviså liksom"
..Så lovte de meg at de skulle gi avisen et fint bilde av meg hvis jeg ble spist av elgen. Men det skjedde aldri..


På vei hjem gikk discmannen min tom for batteri, så da ble det synging istedetfor. Julesanger, Speiderbønnen og all gudstjeneste-liturgi :)

Idag har jeg vært med Charlotte. Og så var vi på kino, The Simspons liksom. Lillebror har vært snill og kjøpt skittles til meg. Charlotte var her i kveld, vi lagde sang: "Når det blinker på msn'en, som en sjøsyk fiolin, er det Kristin som skriver til deg" Stemme det.
Nå spiser jeg skittles og snakker med håvard, mikal og sigbjørn på msn. De er ganske ok mennesker :)

"Spiderpig, Spiderpig! Does whatever Spiderpig does! Can he swing, from a web? No he can't, he's a pig. Look ooout! Here is Spiderpig! - aCola-matata, to besvæærende ord"

4 kommentarer:

Mikal sa...

Haha eg har sånn Clas Ohlson Megafon så :D

Angela sa...

(8) Spiderpig!!! :D Va på kinoen i går me O ;D

Angela sa...

Btw: Digge bloggen din og deg og! ;D

Kristin sa...

Eg åg vil ha clas ohlson megafon <3

Spiderpig, spiderpig. Does whatever a spiderpig does. Can he spin from a web? No he can't, he's a pig. Look out, here is spiderpig :)

digge deg og ^^