fredag 17. august 2007

Hey.. Listen to what we're not saying

Idag sto jeg opp klokken 10, flink Kristin. Jeg møtte Maria ved Udland og solgte bort bøkene mine. Så fikk jeg endelig se Kjetil og Mathias igjen<3 Digg det. Birger, Bjørg, Reinert og Tove også. Kjetil fikk ikke pølsebrød, så da tok vi kjeks. Så kom Maria og trengte en bil, til å starte opp deres med. Så jeg og Mathias løp rundt for å finne en bil. Etter en stund fikk de start på bilen sin ved hjelp av Tom.
Så skulle masse barn skli på presenning på haugen utenfor kirken. Kjetil spylte, meg og Mathias sto under en paraply og sa "nå", når barna kunne skli. Det pøøsregnet, seriously. Jeg fikk ansvaret for zalo-flaskene. Så da sprutet jeg ned en unge med zalo, mens ingen merket det, kun Mathias, og ungen føyk sinnsykt fort nedover, han ble litt overrasket da ja. Hah. Da barna hadde gått inn for å varme seg, gikk jeg inn for å få et brev av Bjørg. Så da ropte alle barna: "Om du har ein kjeereste der ute?"
Jada, so much for å stå under en paraply med Mathias.

Så var jeg i byn med charlotte. Og vi ble intervjuet av vg-tv xD - Like 5 sec
Så vi er på forsiden av vg.no, funny. Har fått en del kommentarer på det already x)

I'm going privately crazy
Do you know what you do with me?
Get out of my head, get into my heart
be for real. Are you fictional or real ?

6 kommentarer:

Mikal sa...

Får ikkje vg1 bøker da?

Kristin sa...

ikkje media Ö

Mikal sa...

Det gjør di på åkra :p

Angela sa...

Jaja.. Flotte du va på VGtv..xD

MARGOT TANGEN sa...

Eg fekk kje t VGtv eg. Men dåkke va sikkert knalltøffe ;-)

Kristin sa...

Ja, megakule . Haha ! xD