tirsdag 21. august 2007

I could've been the one you noticed

Andre dag på Åkra er forbi , og det går overraskende bra så langt. Enkelte tror nok jeg er litt blond, når jeg spør om karmøy er i rogaland, og tryner ned kinotrappa. Men det ordner seg nok. Bussen går ganske greit, var litt kvalm idag, fordi Siv gav meg sjokolade til frokost, men det gikk over.

Vi har begynt å planlegge en film vi skal lage. Jeg og Cathrine sitter ved siden av hverandre. Og Mikal og Sigbjørn er fremdeles skumle.

Idag var vi på kino i Haugesund, det var også media fra vardajell. Så da traff vi hele den gamle gjengen også :) Angela sprutet/spyttet brus over Sverre og diverse andre spesielt utvalgte som sto rundt henne.. Vi lo til vi grein..
Idag har jeg vært ute en tur. Satt i veien og spiste french fries med Charlotte. Imorgen er det aktivitetsdag, og det blir exiting.

I wish you could have told me that already back then your thoughts were somewhere else, when you were around, when you made me feel.

2 kommentarer:

Angela sa...

JA JA.. Ka kan eg sei?? Enige i at d går fint, men d m Colaen va nogen av d flauaste eg har jort ever! .. :P
Å knall spennanes m akt.dag..xD

Kristin sa...

haha , det va så sjukt løye !
jaa, haha.