tirsdag 28. august 2007

captivated

Oj, lenge siden jeg har blogget :O! Dagene går så fort at jeg får nesten ikke tid til å gro.

Fredag satt jeg på post på Ludvik, så på alle nye LIVerene. Lørdag jobbet jeg, og lagde smykker. Søndag sov jeg.
Mandag var det skole igjen, og etterpå var jeg, Siv, Angela og Cathrine på date på McDonalds og Oasen. Siv og Cathrine gikk en stund før meg og Angela. Vi to tok helt av, kjøpte joggebukser og peip i alle butikkene. jehu!

skolen er diggdiggdigg. Jeg elsker skolen : )
jeg har fått billetter til Michael W. Smith konserten, det blir supermegadigg<3

I'M captivated BY YOU

2 kommentarer:

Angela sa...

Ahahah!.. :P Ja me e jo kje hima før halv 5 så blir kje så mye PC..:/ Blogga akk eg O, siden me har korte dag i dag..:) Skambra m joggisane!! :D:D

Kristin sa...

heh , men kanskje me får oss et liv :) Droppe PC liksom ;p