torsdag 2. august 2007

You still captivate me

Jeg har vært på hytto .. Vi brukte tiden til å ta masse bilder. Gikk til kaien og kjøpte is hver dag, uansett vær. På Tirsdag var det knall vær, så vi grillet og gikk til sjøen for å bade. Tok sykt med bilder, så minnebrikken på kameraet ble helt full. Jeg lå på bryggen, og ville ta noen bilder til, så jeg tok minnebrikken ut. Noe jeg ikke skulle gjort, for både batteriene og minnebrikken gikk mellom sprekkene og ned i sjøen. Fant ett batteri igjen , men det var det. Djis, så sur jeg ble .. Alle bildene mine , de druknet liZm :/ .. søkks! ..Tok noen bilder i vga lagret på selve kamera etterpå , men , ja..
okå : kall meg gjerne dum , for at jeg åpnet kameraet oppå bryggen.

Nå drømmer jeg meg bort i musikk , og venter på London : 2 days
Hillsong United : "The time has come" / "What the world will never take"
Delirious? : "Inside Outside" / "Miracle Maker"
går litt i Skillet også. Men det meste av dem bråker litt, men er litt morsomt; hvem skulle trodd det var et kristent band?

The irony is that you might read these words, and never understand that I am talking about YOU.
YOU YOU YOU

6 kommentarer:

Siri sa...

Eg elske Skillet <3

Trist me bildene dine :(

Kristin sa...

Nåke Skillet e jaffal digg :)

Ja , va litt trist me dei bildene. Men eg får vel bare som fortjent når eg e så dom. Hah :p

Marthe sa...

Off, det hørres derimot ut som noe eg konne jort. Det med minnebrikkå å batteriene. =/

Marthe sa...

Man lærer av sine feil?

Angela sa...

Nai STAKKAR!! (U)
Eg hadde DØDD hvis d hadde skjedd m meg ! Å seff e du kje dom! ;) Ka e vel sannsylingheten for at d ska detta der ? Ö


0,3 % ?? xD

Kristin sa...

Ja , eg dødde nesten litt eg o ;p

Eg har lært at eg ikkje åpne kamera mitt oppå ei brygga igjen :)