torsdag 16. august 2007

There is none above you

Sommerferien er snart slutt! Litt bra , litt dumt.
Litt bra fordi jeg gleder meg til å treffe alle folka igjen, savner dem sårt <3 size="2">Denne uka har vi hatt besøk av Anna Marie og Ida Hanne.. Ida Hanne er ikke noe rart navn :) Har vært på amanda med Charlotte og Anna Marie. Har jobba på bokhandelen, satt utenfor i en time på tirsdag, digg det da. Idag måtte jeg være alene to timer for første gang, og signere postleveranse for første gang, og ta oppgjøret for første gang, og rydde for første gang, og låse for første gang, og skru på alarmen for første gang. Jeg kunne ikke finne lysbryteren, så det tok sin tid disse nye tingene. Og så ødela jeg et digert kort-stativ, kulelageret klikka litt liksom, armen min ser helt herpa ut.
Nå gjør jeg siste finish på saken min om amaSing til Folk og Kirke, og spiser pannekaker, nam <3

Don't loose your temper , nobody wants it

1 kommentar:

Angela sa...

Ja, grue meg eg O ! Men hadde nok vore verre om me sko bjunt på VF igjen?? .. xD