lørdag 1. september 2007

Up above my head

Idag var det "pizza&cola-party" på bydelshuset, og konsert, arrangert av Actiongruppa-Bleikemyr. Jeg satt stort sett i kiosken, brant ca av meg fingrene -- dust. Hypertext spilte, i et litt lite rom-med litt for høy lyd, jeh - tok jo av.

Satt utenfor med deg en stund, litt kaldt - men man blir sittende fordi jeg vil være i nærheten av deg. Svak musikk fra diskoteket inne , og stjerneskudd over himmeln. Akkurat som en film, det var litt magisk.. Hva om det hadde vært deg , og ikke Charlotte. der med meg.

Jeg lever i en dagdrøm for tiden. Jeg dagdrømmer meg gjennom skoletimer, forbi buss-stopp, gjennom friminutter og gjennom møter. I've got to stop, men det er litt avhengighetsskapende.

Be careful what you wish for - these stars are fading out

4 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

så søte du :)

Anonym sa...

Sko likt å visst ka eg ønska meg , når me så stjerneskudde ! haha (H) ;D

Angela sa...

Aww.. <3 Sweet innlegg ;D

Marthe sa...

Fint innlegg.