onsdag 26. september 2007

New beginning

Jeg sitter på skolen og skriver stil, eller, later som. Jeg og Millie ser på bilder. Og jeg drikker kakao. Fra koppen som jeg og Angela kjøpte idag. Jeg har brent meg på tungen. Jeg tror jeg har satt rekord i å ikke gjøre noe i timen. Eller, jeg har jo gjort noe. Men ikke det vi skal.
Dagbladet, facebook, illustrator, facebook, sortert minnepennen min, facebook og nettby. Samfunnsfag og engelsk er kjedelig.

Det finnes ganske mange skjulte budskap i denne bloggen, jeg mener, det går an å lese mellom linjene. Helt fra blogginnlegg nummer 8 - skjulte budskap all the way. Fargekoder, innhold, overskrifter, alt. Bare nevner det. Foreksempel, grønn. Fra nå av er jeg ferdig med grønn. Grønn er teit. Grønn er ikke lenger så spennende.
Samme med rosa, rosa er første del av grønn. Rosa er også teit. Rosa forandret seg til grønn 17mars. Rosa ble til absurd som ble til grønn. De fleste forstår sikkert ingenting. Men jeg vet at det er noen som forstår hva jeg mener.
Grønn slutter her. Sånn halvoffisielt. Rosa også.

Jeg tror blå begynner å ta over. Det skremmer meg. Jeg er ikke så vant med blå, kjenner den liksom ikke. Men blå er ok. Mer enn ok. Det skremmer meg, det også.

You're drawing me closer to Your side
With one glance You captured my heart

10 kommentarer:

Angela sa...

skremmanes e fint d O av å t.. ;D

Kristin sa...

hvis det betyr at du fatta innlegget, så e du og skremmanes

Mikal sa...

Oki dette innlegget beviser en ting!
Du er syk, syk SYK!

MARGOT TANGEN sa...

Ja eg trur jo eg e ganske smarte. Men eg skjønne kje rosa. D va så lenge si d :-P

Kristin sa...

Det e bare du som ikke tar an Mikal.

Grønn e bare ein endring i synspunktet på rosa.

Anonym sa...

Åja. Eg har store tru på blå ;-) Bedre enn grønn :-) Stå på!!

Cathrine Olsen sa...

eg lika kje det blå :(
kan du kje ha lilla eller rødt?

Cathrine Olsen sa...

eller tilå me guuuuuuuuuuuult som solå å som pisset i snøen.

har det ke denna i gult?
G-U-L-T.
jar de ke denna i gult

Kristin sa...

eg vett du ikkje lika det blå. Men rød e teitast i verden! Lilla vett eg ikke så mye om. Og gult e nåke tull !

Cathrine Olsen sa...

gult e kje kult mer.
gult e gule sider.
gule sider sensurere meg å det ekje fett overhode.(