mandag 17. september 2007

For her, there was one choice to make

fredag var jeg på bandøvelse med u24/7 for første gang etter ferien. Dette kommer til å ta helt av i år:) Marianne og Aleksander har blitt med meg og Jarle som sangere. Og så har vi jo Jostein, Svenn Birger, Geir Gøran, Thorleif og Torbjørn på instrumenter. Seriously digg!

Lørdag
jobbet jeg. Mikal hadde lovt at han og Sigbjørn skulle komme på besøk, men de "glemte det". Hadde egentlig ikke forventet noe annet :p .. Jeg var litt i byn med Charlotte etter jobb. Senere på kvelden hadde Simon mast meg bort til tabernakelet, så vi var der, på konsert:)

Søndag
var det jubileumsgudstjeneste i udland, 5 år liksom :) amaSing sang, og så fikk vi kake og sånn. Jeg, Marianne, Elise og Victoria var en liten tur på statoil- der har de blå kjærlighet på pinne<3

Mandag var det tilbake til skolen:D Skolen er bare gøy, jeg gleder meg til å gå på skolen, det er litt saiko! Idag har vi øvd oss på å rigge studio, og jeg har skrevet kjøreplan. Jeg og Simon pyntet litt på den så den ble penere :p Så jobbet vi litt med skoleklærne vi skal lage. Mikal kom med et flott forslag; tskjorter med teksten "Viva la Tollak", og bilde av ham. Jaddam, han tegnet fin skisse også.

This was her time. This was her dance.

She lived every moment, left nothing to chance.
She swam in the sea, drank of the deep.
Embraced the mystery of all she could be.

6 kommentarer:

Cathrine Olsen sa...

Eg syns det kan verr ei tskjorta me meg o på då altså:O

Mikal sa...

Konne hatt me bilde av meg å deg så konne det stått "viva la åkrehamn" då hadde det faktisk blitt litt relevant o :D

Men eg glemte det sånn seriously altså, SORRY! Følte meg litt uthengt så eg måtte bare forsvara min ære.

Cathrine Olsen sa...

totally
kommentere igjen eg altså, mye fordi du av å t hinte t at eg e kje så flink å kommentera mens du e d kristin <3

Kristin sa...

ja , tskjorta me Kristin og Kaldheim, veldi relevant :p
Haha - okei , det e greit mikal, eg hadde ikkje så altfor store forhåpningar som blei knust :p

bra cathrine <3

Angela sa...

JJ..! Men eg O like skulen da .. D e gale ja, men kanskje på ein bra måte? .. xD
<3

Cathrine Olsen sa...

eg syns du ska blogga oftare. Så ofta eg komme inn her så e dkje no nytt:(