søndag 23. september 2007

'Cause you're the only one I need

Kristin og Charlotte er alltid superbarnslige når vi er på steder vi ikke helt føler oss hjemme. Det har vi funnet ut. Sånn var vi på Tabernaklet og sånn var vi idag når vi var på G2 i Åkrakjerkå. Margot hentet oss, og kjørte som en galning, men allikevel kom vi en halvtime for sent.
Vi var på resten av g2, og etterpå var det pizza. Jeg og Charlotte bare skapte oss, og kranglet om frisk-boksene. Charlotte tok den peneste, som egentlig var min. Og mobilen min var hemma. Så tok jeg med Charlotte på en omvisning rundt skolen min.
Etterpå kjørte Margot oss på en liten sightseeing på Karmøy. Vi kjørte rundt i Kopervik, og i ring på parkeringsplassen utenfor senteret. Så kjørte vi på McDonalds og kjøpte oss McFlurry, og satt på parkeringsplassen utenfor Oasen, lagde store planer for fremtiden og sippet over hillsong united konserten vi aldri var på.
På vei hjem svippet vi innom for å se på nye huset til Charlotte. Og så måtte vi ta en dramatisk sving for ikke å kjøre over en frosk som var på tur i veien.

Nå sitter jeg og ser om og om igjen på filmen simon sendte meg fra hillsong united - konserten. Verden er urettferdig.

I lay my life down at Your feet. Cause You're the only one I need. I turn to you, and you are always there.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Charlotte tok den peneste, som egentlig var min." Halloen du ? DU tok den penaste ! Du stjal ann jo tebake :| men egentlig så va det min da ;p Haha, men koslige kveld asså :D <3333 Må ha flerre av sånne ;)

Kristin sa...

nehei ! Den pene var min !
basta !

Cathrine Olsen sa...

Hmm eg syns dokker bare sko kjørt på frosken. Ein verden uten froskar hadde vert konge .

Angela sa...

Naaai! (L)Froskar