søndag 9. september 2007

And all I know

Denne helgen har jeg funnet ut noe nytt om meg selv. Eller, jeg har lagt merke til noe jeg ikke har lagt merke til før: Jeg klarer bare ikke snakke med tekniker-fyrer. De fyrene som styrer lyd og videokanon osv på sånne mindre arrangementer. Uansett hva jeg skal snakke med dem om blir det bare krangling, kverulering og diskutering! Så sitter de der og tror de kan alt, og hvis noe ikke virker, så er det ikke deres feil, alltid noen andre. Får de ikke mikrofonen til å virke så er det noe galt med kabelen elns. Teite tekniker-fyrene. I skrivende stund kommer jeg på 4 slike jeg har kranglet med, i forskjellige sammenhenger. Og diskusjonene pleier ikke være rent så lite høylytte heller, fordi jeg mener at hvis de først skal være tekniker så bør de kunne det de skal gjøre, og hvis de ikke klarer det, ja da klager og krangler jeg! Ja .. bare kom på det.

I helgen har jeg vært på konfirmasjonsleir på stemnestaden, superdigg:) Smugleren, nattevakter, herjing, film, synging med amaSing, aktiviteter og masse sosialt.

I will run into your open arms

8 kommentarer:

Angela sa...

Ahahah.. SKambra d ! ;D

Mikal sa...

Kom med noen eksempler da og noen navngivninger!

Kristin sa...

Hmm :p Hjertnes e jo litt sånn x) Men eg kan kje navngi folk på nett.. Ein sånn slakthuset-fyr e og sånn, han skjelte meg ut, å eg skjelte han ut. Tar av :p
Men eg sikte ikkje te deg,hvis du følte deg troffen.. For eg har kje krangla me deg, foreløpig

Mikal sa...

nei eg følte meg ikkje truffen men eg hate folk så ikkje har peiling og klage på lydmennene!


eks. sitat:
"eg hørres så fæl ut i mikrofonen så gjør noe" (då va ikkje lyden vrengt elle noe aka. direkte lyd)

Kristin sa...

Haha, eg klage jo ikkje på ting eg ikkje har peiling på. Men når di ska værra kranglete for enkle ting som lar seg jørra, som å putta ein ting te inn i kjøreplanen, eller få opp ein powerpoint, visa ein film eller sånnt.
Og når eg spør koffer di ikkje fekk opp powerpointen: "Eg gidda kje"

hemma !

Anonym sa...

Øyh, skal de først være teknikere, må de jo nesten kunne jobben sin. Men hadde jeg vært tekniker selv, hadde jeg nok blitt småsur av å ha en Kristin hengende over skulderen min og poengtere det. :p

Kristin sa...

eg må jo passa på at di jørr jobben sin! Di e jo så drit. Dessuten pleie eg ikkje henga øve di før di har gjort den første feilen ;p

Anonym sa...

Haha, det er bra du passer på.