onsdag 12. september 2007

Lately I've been thinking

Det gikk opp for meg idag; Charlotte skal snart flytteÖ! Greit nok, det er ca 500 meter, men det er mye. Jeg er vant til å bo 40 meter fra henne, i 10 år! Ikke noe vandring bort bare sånn fordi jeg kjeder meg og har lyst til å plage noen. Og blir litt stress å møtes på midten nå, er ikke bare å gå ut på fortauet lengre. Og sånn midt på natten, når jeg finner ut at jeg har lyst til å se tv med charlotte, så kan jeg ikke bare ta meg en tur bort. Eller, kan jo det, men nå må jeg snart gå gjennom hele bleikemyr, midt på natta: Ikke så veldig lyst.
Men huset deres blir nok nice da. Var å så på tomta og det de har begynt med idag. Så ganske bra ut, så det. Men jeg kommer til å få kjeft av de nye som flytter inn i hennes gamle hus. Jeg kommer jo til å komme på besøk i feil hus.

you're on your way out , just as you know

2 kommentarer:

acharl1 sa...

Går bra detta .. ;D sov godt <333

Kristin sa...

hmm ,kanskje:p