fredag 27. april 2007

"Eg hate flørting!"

Haha, ja. "Eg hate flørting!" Va det eg ropte. Eg sko bare leka litt humørsving, og så smasha eg et glass i benken, og det føyk glass overalt. Bittesmå glassbiter på heeele hånden min, og så begynte eg å blø, på armen. Ohno !
Men flørting e sikkert fint det, no offence.
Eg lærte Ørjan ein sang på piano idag. Wehe !
Imårå blir en rar dag. Ingen skole, og jobbe på bok og media på ettermiddagen.
Oj, klokken er ett, og jeg snakker med Benedicte og Sigbjørn, om alt mulig unøvdvendig. Haha, really funny.
Nå såg eg på mobilen min og ser at Ørjan har bytta bakgrunnsbilde til noen fisker som svømmer rundt. Og så har han gjort litt andre ting, "mikal I love ørjan" feks. Og så er stakkars Ima også blitt tysk-språklig. ..funny

I WILL BE STANDING STILL UNTIL YOU MAKE ME MOVE

1 kommentar:

Hilðe sa...

Aoch! Går det bra med håndo?:o