tirsdag 10. april 2007

Siste feriedag

Mja, da var ferien snart over. Kunne godt hatt ferie i to dager til, egentlig. Så hadde jeg sluppet skole før jeg skal til newcastle. Det blir digg! Og det vet jeg, fordi alle de mest digg folkene i verden skal være med. Kan ikke bli noe annet enn digg da.
Var på hytta fra torsdag til igår, em, mandag .. ? Da leste jeg se&hør, var på tur og strikket. Oje. Idag er det siste fridag, den skal jeg bruke til å lese på no norsk-prøve-greier. Og så skal jeg på styremøte for klubben, og på filmplanleggingsøte med Cathrine :D
Imorgen er det skole, men chill dag:) På torsdag er det framvisning av dans i gymmen :/ Ao, vi er ikke så ferdige. Og så reiser jeg torsdag kveld. Aww, gleder seg:)
Nå skal jeg stå opp, være litt flink. Bravo.
Jeg har forresten hatt 97 hits på bloggen siden torsdag. Det er bra, er det ikke ?

DU HAR LOV TIL Å KOSE MEG SÅ GODT DU KAN

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e nr. 400 på bloggen din!! Jeee ;-)

Kristin sa...

Jeeeij ;D Tøft:)