onsdag 25. april 2007

Ripple

I dag er det onsdag, så vet vi det. Nå sitter jeg på skolen, og venter på Angela, som trolig har forsovet seg, haha. I hele går spilte vi inn film i vangen. Marianne, Julie og Benedicte var med oss. Ganske kjekt, men skolens kamera klikka, så vi måtte bruke mitt. Stress. Julie stakkars måtte uti vannet, to ganger. Men hun var veldig flink :) Benedite gikk rundt og vandret med en rød hatt. Og så trimmet jeg Marianne, hun løp og løp, wehe.
Når Angela kommer skal vi legge innpå filmen, og begynne å redigere trailer. Imens kjeder jeg meg og redigerer bilder. Jeg tør ikke legge innpå film alene lenger.
Senere idag skal jeg på møte, så vet vi det også. Ganske greit å fortelle masse unødvendig. Men liksom hvis du har lyst til å følge etter meg så er det på bydelshuset. Du kan godt følge etter meg hvis du vil, går helt fint det.

I don't know why I can't keep my eyes off of you.
All of the things that I want to say Just aren't coming out right I'm tripping on words, you got my head spinning I don't know where to go from here.

I'M FALLING EVEN MORE IN LOVE WITH YOU. LETTING GO OF ALL I'VE HELD ON TO.
I WILL BE STANDING STILL UNTIL YOU MAKE ME MOVE

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Yeah, I'm a stalker - gonna follow you! :o

Haha, syns hu det va kaldt? Hu som måtte bada:P

MARGOT TANGEN sa...

Eg fulle itte deg på bloggen da. men gidde kje fulla deg t bydelshuset. Der får du gå sjøl ;-) Så fine film du har lagt om Charlotte!!!! Blir heilt rørt eg :-D