onsdag 18. april 2007

Travle zirkaye

Jeg føler meg ganske effektiv for tiden, faktisk. Idag jobbet jeg og Angela faktisk på skolen, wee.
Etter skolen var det rett på møte i actiongruppa, vi skal lage promoteringsfilm for skumpartyet vårt. Det blir 8. Juni btw, og det blir nice, skikkelig nice !
Etter på gikk jeg hjem og skiftet klær før jeg gikk bort i udland for å servere på konfirmantfest, idag også. Marianne og Karoline var der idag. Elskbare jentene mine :) Jeg kom hjem rett før ni, med en bærepose med reker, brød og pølsebrød som presten og kateketen ba meg om å ta med hjem til pappa, haha :)

SOMEONE SO PERFECT CAN'T BE FALLING FOR ME
SOMETHING SO STRONG SHOULDN'T MAKE ME THIS WEAK
WISH I COULD EXPLAIN IT
BUT I DON'T KNOW HOW

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på du. Nå va d visst lenge si eg hadde vore her. Heile 3 innlegg si sist. Hehe. Eg tenke barra på udlandkirka.no eg vettu, åsse glømme eg å blogga :-P Men Udlandkirka blir bra da! Eg e så flinke ;-) Me sjåast i mårå!!