søndag 22. april 2007

klikk klikk :)

Fredag var det klubb i rossabø. Benedicte ypper med de to blåruss guttene våre: "Rødruss er bedre enn blåruss!" Så de begynte å leke med vannpistoler. Jeg måtte redde Benedicte fordi de angrep henne da hun hadde tømt et glass vann i hodet på Odd Ivar. Jeg tok det eneste jeg hadde: En bon aqua flaska fra kjøleskapet. Haha. Så de dro oss med ut, og fant vanngeværene sine i bilen. Jeij, vi var klissvåte resten av kvelden.

Så sov jeg hos Benedicte, litt spontant påfunn, men ok. Hadde en merkelig drøm om ei and på et fjell, en tribune, sovende mormor, mikal-fyren, lyskryss og hanglidere. Så våknet jeg av at Benedicte spurte om jeg ville ha maltesers x)
På formiddagen idag slo vi opp lavvo, øvde oss til action. Lavvoen vår var digg, og jeg gleder meg enda mer til action nå!
I sekstiden kom Marianne og Charlotte også til meg, og vi lagde oss nachos. Det ble godt. Så hadde vi skikkelig kos jentekveld, vi fire. AWW<3
www.clickclickclick.com , hvis du også vil klikke litt for norge.
oje.

Ingen kommentarer: