lørdag 28. april 2007

Bæng

Godkveld. Nå er klokken halv to. Jeg sitter hos Charlotte selv om jeg skal på jobb imorgen. Jaja.
I dag hadde vi "studiedag" så jeg har vært hjemme. Og så skulle jeg egentlig på jobb, men da jeg var på vei ut døren fikk jeg melding om at jeg ikke trengte å komme allikevel. Jaja. Så da dro jeg og Benedicte på klubben. Der trallet jeg og AC, og prøvde å finne akkordene til "Happy day". Vi fant noen av dem da. Jee.
Mamma hentet oss i halv ett tiden, så kjørte vi forbi huset vårt og bort til Benedicte. Da vi kom tilbake tre minutter senere hadde en bil krasjet i lyktestolpen rett utenfor huset. Det sto minst tretti folk utenfor, så vi begynte å lure litt liksom. Så gikk jeg bort til Charlotte og hentet henne, for at hun skulle bli med meg for å glo. Hele lyktestolpen hadde knekt, og landet oppå seg selv på en eller annen måte. LETT kunne den gått rett i huset vårt. Folka i bilen hadde sprunget vekk, gjennom hagen vår og bortover, sa folk. Så drev politiet og tok beviser i sånne plastikkposer og sånn. Tufft. Men var litt skummelt og. For å si det sånn, hadde ikke den lyktestolpen stått der, hadde det vært en bil inne på kjøkkenet mitt nå. That's creepy :/
Jeje, men nå ringte mamma og sa jeg måtte komme hjem. Godnatt :-)

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Oj! Hørres skummelt ut :S Bra at det gjekk bra ;D

Valkyrje sa...

Litt scary, men personleg synest eg det var ganske tøft òg. Hadde likt å vore der då politiet gjekk rundt og samla bevis og slikt. :D

Kristin sa...

Hehe, ja, akkurat det var faktisk litt stilig og det ;P