søndag 1. april 2007

Why don't you like me ?

Redigere redigere redigere. Jeg får explorefilmen ferdig iløpet av påsken. Men det er jo ingen som gidder se den anyway. Samme det.

Idag har ikke mobilen min lagd en eneste lyd. Det er sinnsykt deprimerende. Bare så du vet det!

Jeg føler det er sommer idag. Derfor savner jeg Jon idag.
Jeg vil at det skal være sommer, for da kommer du. Jeg er utrolig glad i Jon. Han er den eneste fyren som har giddet å bry seg litt tilbake, ever.
Ja, føl deg truffet

Sometimes you're further than the moon
Sometimes you're closer than my skin
I feel lonely without hope
I feel desperate without vision

3 kommentarer:

Mikal sa...

ja koss går det med explore filmen får du te windows movie maker? :p
og foresten EG gidde å se an (vist du får an ferdig vell å merke

Kristin sa...

Haha. Ikkje mobb ! :P
Eg lage heile filmen på ny i et aent program mens eg ser på d eg har lagt fra før på ein aen data. KAV !
Jaja, snart ferdi :P

Angela sa...

Uuh.. Gjerna ser eg filmen din azz! :D