tirsdag 17. april 2007

Mørkredd

Jeg tror jeg er mørkredd. På vei hjem fra Benedicte idag, fant jeg meg selv gående veldig fort. Men jeg måtte forbi den skumle skogen, der lyktestolpen har gått. Så jeg snakket med kontofon-damen i telefonen.
Nå er klokken 23, og jeg er hjemme for første gang. Var innom etter skolen og skiftet klær, fordi russen hadde vannet meg litt. Så var det møte i udland, og så serverte jeg på konfirmantfest etterpå. Det ble vist film fra action. Jeg tror jeg var litt masete på action. Jeg tror jeg er litt masete ellers også. Unnskyld, jeg skal slutte å mase :

I CAN'T KEEP SOMETHING THAT I NEVER HAD

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Haha, koffer blei Mathias lei seg for det?:P
Va an redd eg hadde fortalt no fra dei tidene me lekte sammen? xD

Eg og e mørkredd. Ka sa hu damo te godt da?:P

Og eg eg traff på ei som har gått i klasse med deg på ungdomsskulen. Hum, men eg huske kje ka hu hette:/ haha:P

Valkyrje sa...

Du er ikkje åleine om å vere mørkredd. Heile psyken min vert heilt øydelagt av å vere i mørkret, utanom når eg liggjer og skal sovne då, men det er liksom ei anna greie.


Og eg synest ikkje du er masete.