fredag 30. mars 2007

Post 60!

Wee , min sekstiende post liksom.
Haha, avhengig av bloggen min eg jo :P
E digg vær ute enda , og ferie ! Når eg sko sykla fra skolen idag spilte dei mannfolkå som bygge større kantina "the day after tomorrow" i bilane sine. Då tenke eg "sommar!" eg. Så nå e d sommar :) <3 Eg e i så sinnsykt bra humør for tiå eg:
*E jo så fint vær ja.
*Og så e d ferie!
*Og så ska eg snart te newcastle.
*Og så får eg værr med på stemnestaden, leiren for dei som ska begynna på ungdomsskolen (Gled deg lillebror<3)
*Og så begynne skumpartyet å komma i boks - og me ska bestilla tskjorter me logoen eg har laga på :)
*Snart sommar, nesten. Då e d action <3
*Og arena :D
*Eg har di beste vennene noen kan ha :)
*Gode nyheter , som e litt hemlige :D
*Koret mitt e sinnsykt bra !
*Eg har faktisk penger på konto. Men dei forsvinne nok når eg ska te newcastle - whatever :)

Bilde: Fra igår - Noen av di digg folkå på klubben! <3ilu!

LIVET E HERLIG - EG TRENGE IKKJE DEG

Ingen kommentarer: