onsdag 28. mars 2007

Appointment !

Mja. Idag på skolen skulle jeg, Heidi, Trine og Marte ned på sirkuset for å lage reportasje om det. Trine og Marte gikk for å snakke med folkene for å spøøre om vi kunne få lov, mens jeg og Heidi var kamerafolk. Det hele endte med at vi gikk mellom masse campingvogner for å møte en fyr som maste om "appointment!" i ti minutter, og lurte på om vi alle kunne engelsk. Joda, så ble ikke det noe av. Vi satt på muren utenfor stadion i en halvtime for å finne noe nytt å lage reportasje om.

Så vi skal lage reportasje om Vold i Sentrum, og sånnt. Intervjuet politiet, og avtalte intervju med ordføreren imorgen. Oje.
Var på møte etter skolen, jeah. Skumparty blir da 8. Juni. Fun :D
Så gikk jeg hjem litt før jeg og Charlotte tok med oss Sofie på sirkus. Det var teit x)
Men var morsomt når akrobatgutten tryna :D
Jeg syns synd på elefanten! Den såg så trist ut, Og så spilte de trist musikk! Jeg fikk lyst til å ta den med hjem. Stakkars elefanten :(

Mikal har bursdag idag forresten , congratz :)

I NEVER KNOW HOW TO SAY: YOU MAKE ME FEEL SO LOST. LOST IN WHAT I CANNOT HAVE. I SEE CLEAR, BUT SPEAK IN CODES. WHY IS MY PARADISE SO UNOBTAINABLE?