tirsdag 13. mars 2007

Drømmer, part two


Jeg er helt lost for tiden :/ Jeg drømmer meg bort.
Mellom klokken ni og halv ti var jeg på en båt. Jeg var sikkert på vei til newcastle. Det var no stress med et grønt fleeceteppe, og en sjokolade. Benedicte sto ved siden av meg og maste om en cola. Så ser jeg til siden, og der går Charlotte.
Så begynte jeg å le, forsto ingenting. Fordi jeg ikke var på noe båt, men midt på bleikemyr.
Tja. Så begynte hu å mobba meg.

Idag har jeg lagd litt hjemmeside til Klubben i Udland. Så har jeg vært på krik. Jehu, gjett hvem som skulle ha hele treningen. Det gikk ikke så bra, for å si det sånn. Men det snakker vi ikke om engang.
Nå ska jeg gjøre norsklekse. Flinke Kristin.

Bilde: Kristin. Jeah

Jeg snurrer fort rundt i ring For jeg vil ikke føle noen ting

Ingen kommentarer: