lørdag 3. mars 2007

Pacman


Nå kom eg akkurat fra fremvisningen av musikalen i Udland. Di va knallflinke ! =D

Igår gikk eg hjemmefra klokken 4, så har ikke vært hjemme på 24 timer, waow. Haha.
Da gikk jeg bort i Udland, laget handleliste med Erling og så handlet vi med Charlotte. Så øvde vi på musikalen, tekniker Kristin rotet litt da x)
Da vi hadde øvd gjennom to ganger var det pizza. Spiste og koste oss, og vi lo oss halvt i hjel.
Så gikk barna for å se på film, mens jeg og Charlotte skulle lage program som vi kunne dele ut til publikum. Guffet musikk fra myspace og litt sånn , men vi lagde program og:P
"Me må beskjæra Birger litt, sånn at han blir lika brei som di andre"
Så herjet vi litt, og tok litt bilder, så la ungene seg. Jeg, Charlotte og Erling satt inne i kirkestuen og spiste snop. Jeg så disipler som gikk forbi vinduet, og Charlotte var livredd. Så kom pacman Ö Charlotte ble sur mens jeg og Erling så pacman som kom for å spise oss. Så gikk det en katt forbi vinduet, den ble spist av pacman. "I'm the pacmaan, bibapabapado bibapabapado" *GapMedArmene* Jeah, vi har det gøy.
Så måtte vi snike oss inn på kontorene for å se om Margot og Birger var blitt spist av pacman, men det var de ikke, heldigvis. Så ble vi med dem inn i kirkerommet for å tegne et hus til "Oda". Jeg lagde en fin, grønn dør, med en liten pacman på :D
Erling skrev navn på ringeklokken , ehøm ...
Så fant vi en diger figur som hang på veggen.. Var det Jesus? Eller en pacman? Eller var det Mikal? Takk te deg Erling. (Jeg tror det var hevn for min kunst på tavlen)
Men sånn kan det vel gå, klokken halv to på natten.
Så gikk vi tilbake til kirkestuen, og spiste snop, og lagde senger av sofaer. Jeg hadde fin
seng med paraply på. Vi var ikke så trøtte, og så hadde vi jo mye snop igjen. Colaen i kjøleskapet er forresten min! Ikke ta an!
Etter en stund prøvde vi å sove. Erling satt i andre halvdelen av sofasengen min og kastet sovepose på meg, så det var litt stress. Men an gikk til slutt.

Så var det morgen. Jeg våknet av at en Erling tok sats og hoppet på meg. Så var det plutselig 7 barn der også, som slo på meg å sa "pølsaaa", og litt andre ting. Ja, godmorgen.
Spiste frokost og øvde litt på musikal før jeg ble hentet av mamma og kjørt på jobb. Guffet litt musikk før jeg skulle bli hentet av Margot kvart på to. Men så skulle venninnen hennes hente meg istedet for. Sleit litt med å finne henne. Men så var det en som vinket veldig, så jeg gikk utifra at det var rett person:P
Kom til udland ca. akkurat klokken to, masse folk :)
Så fremførte de musikalen ja, knallbra! Jeg klarte å være tekniker også:) Bortsett fra med prosjektoren, da måtte jeg ha hjelp av Mathias.
Jeg synes synd på Mathias :P

Det finnes alltid noe å være takknemlig for ;)

Ingen kommentarer: