fredag 9. mars 2007

Fredag :D

Idag har eg vært på Åkra og sett på Christoffer og Ingelin spille musikal, ja, det var mange andre og da :P Di va knallgo! Eg og har lyst til å spille i musikal! Har eg hatt heilt siden vinterferiemusikalen, men eg fikk jo ikke bli med der heller.
Nå sitter eg her og synger for meg selv, lillesøster kommer for å lukke døren hele tiden, hmf..
Og så fikser jeg siste rest på refleksjonen min for websiden vi gjorde ferdig denne uken. Snart skal jeg på amanda med Benedicte, tror jeg. Seinere skal jeg på klubben i Rossabø, styremøte og greier, woho.
Søndag skal jeg og Benedicte kanskje på fjellet, men det er jo meldt så dårlig vær. Så får se hva vi gjør :/

2 kommentarer:

Christoffer Utvik sa...

#rødme# heheh... va nå ikkje så altfor stort, da.. har jo tross alt brukt et halvt år på å øva det inn...

Kristin sa...

Jaja, eg syns nå d va knallbra for det :D