mandag 5. mars 2007

Effektive zirkaye

Vi fikk gå hjem klokken to idag, jippi tenkte jeg. Så kom jeg på at jeg skulle være på et møte halv tre, så hjalp ikke så mye. Kaldheim sendte melding og mobbet for han fikk gå en halvtime før. Ja, da ble jeg enda gladere.
Syklet i motvind og regn opp til Hemningsstad, og sto der i tjue minutt og prøvde finne ut hvor jeg skulle være. Kom en jente og fant meg, så jeg fant møtet til slutt. Jeg bare satt der, orket ikke si noe Men jeg var der hvertfall. Åpen zone 30. April! Come Come ! ;)

Så fikk jeg mamma til å hente meg, og var hjemme i halv fem tiden.
Dagen idag har jeg brukt til å redigere explorefilm, snakke med Cathrine, skrive notater til ca 2 av de 70 sidene vi har prøve i på torsdag, og jeg har gjort engelskleksa. Mye fornuftig til Kristin å være.
Jeg har bare drukket vann idag også. Waow , fornuftig det også! Jeg savner colaen min som står i Udland, håper jeg.

Kanskje jeg skal legge meg tidlig også , så er jeg maks fornuftig?

You're all I want , but not this way

Ingen kommentarer: