lørdag 17. mars 2007

Hei :)

Yes , hello.
Nå sitte eg her og hørre musikk.
Idag va eg på jobb til klokkå 3. Låtte mi va innom, hu hadde bursdag igår<3 Så kom mamma å henta meg, åså kjørte me på amanda for å kjøpa sko, men så kjørte me te Oasen istedefor. Fekk non svarte sko. Trallalaa. Igår va eg på klubben i Rossabø. Og sang for full hals i bandet. Og så lærte me at Kristin alltid har rett;) Eg meinte at di sang "all because of you" heilt feil. Men Jostein va sta, og sko visa meg på notene at han gjorde rett. Joda, d endte jo ofcourse me at han måtte gi seg^^ Me har fått nye mikrofonar, Eg har den penaste mikrofonen, den e rø, og kan ligna på ein yo-fyr, ellår ein rødnisse. Men Jarle seie nissar e gule. Men han vett jo ingenting. Han seie d hette "wailderness" , pff... ! Rossabøfolkå òg e diggbare :D

This situation is getting more and more absurd

Ingen kommentarer: