torsdag 1. mars 2007

The Big, Bad Bimbo Bik Bok Bag

"Det er så typisk meg at glidelåsen på bagen blir ødelagt før eg e komt forbi ica" tenkte eg. Like etter at eg hadde sykla forbi ica røyk glidelåsen. Va et kav å sykla te skolen me den digre bagen. Men I had to, måtte jo ha me meg klær til me sko ta bilder. Eg fant meg sjøl på skolen idag btw.
"Det er så typisk meg at hele bagen sliter og alt fyker utover hele bakken" Like før stadion sliter hele bagen og alt fyker utover hele bakken. Stress !
Måtte knytte og surre det beste eg kunne, så drassa eg baggen me meg mens eg leide sykkelen. Tenkte at det kom til å ta en evighet å komme hjem. Men traff Mathias på tito, som skulle ta sykkelen min til Udland. Så jeg gikk hjem derfra, med den ødelagte bagen.

Satt litt hjemme, spiste litt og sånn. Så fikk jeg med meg Charlotte på rema før vi gikk opp i Udland. Øvde med koret, Ørjan spiller piano for oss nå :D Så sang vi på konf. gudstjeneste ting. Angela kom og så på , wuu! :D Etterpå var det klubb, kos det:)

Nå skal eg legge meg, føle meg så flink. Men klokkå e jo seint :/
Esj

Angela: "Se på rompå te hu jentå!"
Kristin: "Åh, den va fin!"
Alice: *Whoot?*
Kristin: "Hodeskallen vel"

Ingen kommentarer: